#OOTD 019. Vestido con alas / Dress with wings


(ESP)
Hola  a todos! En el post de hoy les quiero mostrar un look que aproveché de hacer antes de que llegara este tiempo frío que está azotando ahora a Madrid. Antes de que llegara el frío, uno de mis hobbies favoritos era pasear por el parque que está cerca de mi nueva casa, el parque Madrid Río, que se encuentra a orillas del río Manzanares. Es un parque precioso lleno de diferentes escenarios para hacer fotos, en pocas palabras, es un paraíso para la fotografía.

El look que les enseño hoy lo creé con la escusa de mostrarles una de las cosas que me compré en el pasado Black Friday y que me llegó a mediados de diciembre (pueden ver mi lista de compra aquí). Les hablo de un vestido negro tipo lencero bastante sencillo pero que tiene un precioso detalle en la espalda: unas alas de ángel bordadas. La verdad es que llevaba mucho tiempo buscando el vestido lencero ideal, y me había probado y enamorado de varios... que si de seda, que si de terciopelo, que si de encaje... Pero al final opté por comprar éste ya que ese detalle que tiene en la espalda lo hace muy especial y encaja perfecto con mi estilo.

A continuación les dejo detallado dónde adquirí cada prenda. Espero que les guste este look tanto como a mi. ¡Nos vemos en el siguiente post!

----

(ENG)
Hello everyone! In today's post I want to show you an outfit that I wore before the cold weather that is lashing Madrid these days will come to stay. Before the cold weather came, one of my favorite hobbies was to walk through the park near my new home, the Madrid Río Park, which is located on the banks of the Manzanares River. It is a beautiful park full of different scenarios to take photos, in short, is a paradise for photography.

The outfit I show you today was created with the excuse of showing you one of the things that I bought in the past Black Friday and that I arrived in mid-December (you can see my shopping list here). I'm talking about a black dress "lingerie styling" dress, very quite simple but it has a beautiful detail in the back: embroidered angel wings. The truth is that I had been looking for the ideal "lingerie dress" for a long time, and I had tried a lot of them ... silk dresses, velvet dresses, lace dresses ... But in the end I chose to buy this since that detail that has in the back makes it very special and fits perfect with my personal style.

I show you here detailed where I purchased each garment. I hope you like this look as much as I do. See you in the next post!

Sombrero / Hat : H&M
Heart choker : Dolly Waifu's Shop
Collar / Necklace : Claire's
Anillos / Rings : H&M - Stradivarious
Chaqueta / Jacket : New Yorker
Vestido / Dress : Aliexpress
Zapatos / Shoes : Pull & Bear






Fotógrafo / Photographer : Daniel Suárez Darias

Recuerden que pueden seguirme en FacebookInstagramTumblr & Twitter.
----
Remember you can follow me in FacebookInstagramTumblr & Twitter.